Het landschap van cannabisnaleving

van The Cannabis Radio met Arthur de Cordova

Blunt Business verwelkomt Arthur de Cordova, CEO en medeoprichter van Ziel, die ons meeneemt op een reis door de opmerkelijke vooruitgang sinds onze laatste ontmoeting, waarbij specifiek de nadruk wordt gelegd op APEX 7. Deze technologie van de zevende generatie is in feite een organische natuurlijke doodsstap. het vernietigen van schadelijke bacteriën in cannabis met minimaal THC-verlies en een indrukwekkende 3x doorvoer vergeleken met concurrenten. Ga met ons mee terwijl we de fascinerende evolutie van APEX verkennen.

We verdiepen ons ook in een recent onderzoek van NY Cannabis Insider, waarin de risico's van buitenteelt in staten als New York aan het licht komen. Nu er onthullingen zijn over hoge niveaus van verontreinigende stoffen in producten die consumenten bereiken, verkennen we het regelgevingslandschap en bespreken we de schijnbare schendingen die in de publicatie worden gerapporteerd. Welke gevolgen heeft dit voor de sector en wat zijn de potentiële risico's?

Luister naar de volledige podcast, hier gekoppeld!